Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
- Czym jest cykl automation? Video
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Jak używać akcji Wyślij web push
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Podział? Video
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak używać Śledzenia ecommerce w wiadomościach?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Zaawansowany podział kontaktów
- Prosty podział kontaktów
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
- Czy można łączyć szablony?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Zaawansowany kurs online
- Podstawowy kurs online
- Retargeting uczestników kursu
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
- Powitanie w programie afiliacyjnym
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Komunikacja po zakupie
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Prosta wiadomość powitalna
- Powitanie nowych kontaktów
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
- Powitanie nowych klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Promocja kursu
- Zamiana kontaktów w klientów
- Limitowana oferta
- Promocja popularnych produktów
- Upselling
- Święto Dziękczynienia
- Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku
- Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Wiadomość urodzinowa
- Komunikacja po webinarze
- Promocja webinaru
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Retargeting kontaktów
- Retargeting klientów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Nagradzanie kontaktów
- Świąteczne zaangażowanie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.